Een moment geduld a.u.b...

VUURWERKFANS.NL

Hét online platform, voor en door vuurwerk fanaten.

• Pyro
  • Trad

Vuurwerkfans bezoeken per mobiel apparaat

Fouten of foutmeldingen gevonden op het forum, of heb je een suggestie? Plaats ze hier!
Bruijntjeluc
Lid

Vuurwerkfans bezoeken per mobiel apparaat

Hallo

Is er een mogelijkheid dat ik ook op mijn tablet en telefoon op vwf kan? Als ik nu http://www.vuurwerkfans.nl intyp op de tablet schakeld ie gelijk over naar een mobiele site wat nog niet werk.

Kan ik iets aanpassen zodat ik op de gewone site van vwf kan zonder mobiele site?
No Pyro No Party

Scav
Lid

Re: Tablet

als je in je browser aangeeft dat de desktopversie geladen moet worden dan werkt de site in iedergeval op een SIII wel.

Pama
Admin / Developer

BruijntjelucIs er een mogelijkheid dat ik ook op mijn tablet en telefoon op vwf kan? Als ik nu http://www.vuurwerkfans.nl intyp op de tablet schakeld ie gelijk over naar een mobiele site wat nog niet werk.

Hallo Bruijntjeluc,

Er word momenteel hard gewerkt aan een website die ook via mobiele apparaten goed bereikbaar is. Wellicht is het mogelijk om tot die tijd de oplossing van Scav te gebruiken?

Zodra deze mobiele website beschikbaar is zal dit aangekondigd worden.

Bruijntjeluc
Lid

hij geeft alleen maar aan dat de helaas we zijn momenteel nog niet bereikbaar op uw mobiel apparaat. verder geeft ie niet aan dat hij iets moet laden. maar we wachten af, goed dat jullie er mee bezig zijn
No Pyro No Party

Coen
Lid

Dat de standaard site geladen moet worden kun je vaak aangeven in je instellingen. Firefox voor tablets en mobiele telefoons moet die optie in elk geval hebben.
Voorheen Coen21

Endurance - Fidelity - Intelligence

Pama
Admin / Developer

Het is inderdaad mogelijk om bijvoorbeeld Mercury Browser te installeren op je mobiele apparaat. Je kan bij User Agent onder instellingen Chrome aan vinken. Middels deze wijze kan je de website als desktop site laden.

Echter kan het wel voorkomen dat bepaalde knoppen niet goed op z'n plaats staan. Dit komt uiteraard omdat de website hier niet op gebouwd word.

Bruijntjeluc
Lid

Re: Vuurwerkfans bezoeken per mobiel apparaat

is er al bekent wanneer voor de mobiele apparaten vwf beschikbaar is?
No Pyro No Party

Pama
Admin / Developer

Bruijntjelucis er al bekent wanneer voor de mobiele apparaten vwf beschikbaar is?

Momenteel nog niet. We hebben onverwachts te maken gekregen met diverse klachten over de snelheid en bepaalde downtimes. Dit willen we eerst oplossen. Deze server migratie staat 23 september op de agenda.

Wanneer dit afgerond is zullen we de mobiele website weer oppakken.

FF13
Lid

Pama
Bruijntjelucis er al bekent wanneer voor de mobiele apparaten vwf beschikbaar is?

Momenteel nog niet. We hebben onverwachts te maken gekregen met diverse klachten over de snelheid en bepaalde downtimes. Dit willen we eerst oplossen. Deze server migratie staat 23 september op de agenda.

Wanneer dit afgerond is zullen we de mobiele website weer oppakken.

Is hier al iets meer over bekend?
Eens een freak, altijd een freak :D

Pama
Admin / Developer

FF13Is hier al iets meer over bekend?

Jazeker! We zijn er druk mee bezig.
Het enige wat we momenteel kunnen vertellen is dat deze op korte termijn online komt! :)

Wees geduldig... ;)