Een moment geduld a.u.b...

VUURWERKFANS.NL

Hét online platform, voor en door vuurwerk fanaten.

• Pyro
  • Trad

Missende Nederlandse producten? Meld het hier!

Fouten of foutmeldingen gevonden op het forum, of heb je een suggestie? Plaats ze hier!
Frequence
Admin

Missende Nederlandse producten? Meld het hier!

Mis je in de categorie Nederlands vuurwerk een of meerdere producten en heb je geen zin/tijd/motivatie om ze zelf toe te voegen?

Meld het desbetreffende product dan in dit topic zodat wij deze kunnen toevoegen aan het forum! (Y)
Vuurwerkfans.nl | Welcome to the next level!

Bruijntjeluc
Lid

Re: Missende Nederlandse producten? Meld het hier!

Ik kom nog weleens op andere forums en daar staan vaak de nieuwste producten op. Met daar onder de tekst van dat je het niet mag kopiëren zonder toestemming Enzo. Waarom staan die nieuwedingen nog niet op dit forum? En in hoeverre is dit strafbaar als je wel kopieert?
No Pyro No Party

Pama
Admin / Developer

In principe mag niemand je verbieden c.q. strafbaar stellen dit niet te kopiëren. Het internet is tenslotte een open medium waar informatie vergaard kan en moet worden. Uiteraard is het wel zo netjes te vermelden hoe je aan de betreffende informatie (de bron) komt.

mikamonster2000
Lid

Lesli pearl 96 kan ik niet vinden
een van de echte pyro's

Pama
Admin / Developer

Bedoel je de Power Pearls 96?

RubyFire
Lid

Producten van Dutch Dragon Fireworks (Blue eagle) ben ik nog niet tegen gekomen..
2016

Frequence
Admin

RubyFireProducten van Dutch Dragon Fireworks (Blue eagle) ben ik nog niet tegen gekomen..

Afgelopen jaar bestond deze collectie geheel uit omlabelingen van Cafferata producten. Dit omdat Dutch Dragon alles daar inkocht.

Of zij hiermee door gaan of met een geheel ''eigen'' collectie gaan komen is op dit moment nog niet bekend. Hierdoor wachten wij nog met het invoeren van deze producten.

Bedankt in ieder geval voor je melding! (Y)
Vuurwerkfans.nl | Welcome to the next level!